vrijdag 1 februari 2013

TRAVEL DIARY // Inpakken

Jaaa het is bijna zover! Dion en ik op reis naar Zuidoost-Azië, Thailand en Maleisie onveilig maken. Als ik me verveel zal ik voor de thuisblijvers af en toe een berichtje posten hier. Ik moet bekennen dat ik altijd even de Photoshop erdoor gooi voor ik een foto upload, maar ik moet nu toch echt gaan geloven aan plain pics. Misschien een idee om mijn fotografische skills te gaan verbeteren. 

Ik ben nog druk bezig met pakken en kijken wat ik allemaal (nouja wat allemaal niet) mee moet. Ik liet Adri mijn stapel kleding zijn en zijn reactie: ''Neem je alleen dit mee? Ik dacht dit ik op zijn minst 75 procent voor je moest gaan schrappen, maar dit gaat best goed'. Ja echt, ik ben trots. 

Er zijn diverse mensen die zo hun twijfels hebben over de combinatie van Sacha en backpacken. Ik wil dit even ophelderen; ik ga niet in een hutje van poep in de middle of nowhere zitten (dat is Afrika), maar rondtrekken van hostel tot hostel. Nee geen luxe hotel, ja wel stroom. Make-up gaan dus wél mee, hoge hakken laat ik thuis. Ik ga niet terug naar de oertijd, ik ga modern backpacken. Geen kompas  wel een mobiele telefoon (nouja Blackberry dus valt te bezien). 

Hopelijk kan ik jullie enigszins vermaken met mijn verhalen de komende weken, misschien dat Dionne ook gebruik maakt van mijn blog. Dan weten jullie dat ;). Zondag vertrekken we, 7 maart zijn we weer terug (dag voor mijn verjaardag, niet vergeten).

Wellicht komt ergens in maart nog een feestje, aangezien ik afgestudeerd ben, jarig wordt, een baan heb en terug ben van mijn reis. Koop dus maar vast een nieuwe outfit.

Liefs,
Sacha 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten